Generalforsamling 2018

Fredag, den 23. marts 2018, blev der afholdt generalforsamling i RB-VENNER.

Vanen tro blev aftenen indledt med en interessant indlæg. Igen i år var det fra FC Roskildes cheftræner, Rasmus Monnerup, der gjorde os alle lidt klogere på dagligdagen i førsteholdstruppen og hvad der er sket siden sidste år. Det er altid en fornøjelse at høre Monnerup, og spørgelysten var da også stor.

Selve generalforsamlingen begyndte ca kl 19:00.

Formanden bød velkommen og, traditionen tro, blev Knud Tarnø valgt til generalforsamlingens dirigent - hvilket han som altid klarede med bravur.

Formand, Preben Johansen, aflagde bestyrelsens beretning, hvor han kiggede tilbage på året der gik, men talte også om det kommende år, hvor der både venter endnu en festival og en Oktoberfest - men også et nyt tiltag, nemlig Vin & Quiz, her i maj måned, som godt kunne gå hen og bliver en ny tradition, hvis der er tilslutning nok til arrangementet. Et nyt stadionbyggeri tager også sin begyndelse - og hvad så med vores motionsrum?

Derefter var det tid til kassererens beretning og fremlæggelse af årsregnskabet. Det var Jan "Chapper" Baggers debut og han kunne fortælle om et pænt overskud, hvor der stadig blev tjent penge på Roskilde Festival og  Oktoberfesten, som RB-VENNER har en vigtig andel i. Han kunne også fortælle, at der både var plads til at støtte RB 1906's Julestævne - Spar Nord Cup - sende en masse børn på fodboldtur til Italien, støtte Sjællandsserieholdet osv.

Der var ingen indkomne forslag og derefter gik man over til diverse valg til bestyrelsen.

• Formand Preben Johansen blev genvalgt for to år.
  • Bestyrelsesmedlemmerne, Per Jeppesen og Henrik "Batman" Hansen, blev genvalgt for to år.
  • Bestyrelsessuppleant, Henrik Knudsen, blev genvalgt.
  • Revisorerne, Preben Vintermark og Jens Olsen, blev begge genvalgt
  • Det samme gjorde revisorsuppleant, Bent Rasmussen

Da der intet var under eventuelt, gik man over til spisningen og fik lidt drikkevarer at styrke sig på.

Den skønne citronfromage afsluttede en dejlig middag og efter lidt øl/vand og kaffe var endnu en vellykket generalforsamling i RB-VENNER slut.

Tak til alle der deltog!